Haber Sitesi
HV
06 HAZİRAN Cumartesi 07:50

Belediye Başkanlarından Vali Küçük’e hayırlı olsun ziyareti

ADIYAMAN (PERRE) - Berfin GÜRBÜZ- Gölbaşı Belediye Başkanı İskender Yıldırım, Köseceli Belediye Başkanı Veysel Korkmaz ve Şambayat Belediye Başkanı Necdet Arıcı, Adıyaman Valisi Abdullah Küçük'ü ziyaret ederek yeni görevi dolayısıyla hayırlı olsun dileklerini iletti.

GÜNCEL
Giriş Tarihi : 02-06-2026 12:09   Güncelleme : 02-06-2026 12:09
Belediye Başkanlarından Vali Küçük’e hayırlı olsun ziyareti

Adıyaman Valiliği tarafından yapılan açıklamada, Gölbaşı Belediye Başkanı İskender Yıldırım, Besni'ye bağlı Köseceli Belde Belediye Başkanı Veysel Korkmaz ve Şambayat Belediye Başkanı Necdet Arıcı'nın, Adıyaman Valisi Abdullah Küçük'ü makamında ziyaret ettiği bildirildi.

Açıklamada, belediye başkanlarının Vali Küçük'e yeni görevinin hayırlı ve uğurlu olması temennisinde bulunduğu belirtildi.

Ziyaretin, karşılıklı görüş alışverişinin ardından sona erdiği ifade edildi.

 

Kaynak : PERRE

AdminAdmin

Yönetici

YORUMLAR