Adıyaman İl Müftülüğü ile Türkiye Diyanet Vakfı Adıyaman Şubesi, Muharrem ayı dolayısıyla Emir Sultan Camii'nde cuma namazının ardından aşure ikramı programı düzenledi. Muharrem Ayı'nın manevi iklimini yaşatmak, paylaşma ve dayanışma kültürünü güçlendirmek amacıyla gerçekleştirilen etkinlikte, cuma namazı çıkışında cami avlusunda vatandaşlara aşure dağıtıldı.

Programa yoğun ilgi gösteren vatandaşlar, ikram edilen aşurelerden alırken Türkiye Diyanet Vakfı gönüllüleri ile din görevlileri de dağıtıma destek verdi.
Vatandaşlara Kitap da Hediye Edildi
Etkinlik kapsamında cemaate, Diyanet İşleri Başkanlığı yayınları arasından seçilen çeşitli kitaplar da hediye edildi.

Programda vatandaşlarla bir araya gelen Adıyaman İl Müftüsü Dr. Mehmet Reşat Şavlı, aşure dağıtımına katılarak vatandaşlara kendi elleriyle aşure ikram etti.
Müftü Şavlı: "Muharrem Ayı Birlik Ve Kardeşliğin Güçlendiği Önemli Bir Zaman Dilimidir"
Muharrem ayının manevi önemine dikkat çeken İl Müftüsü Dr. Mehmet Reşat Şavlı, "Muharrem Ayı birlik, beraberlik, paylaşma ve kardeşlik duygularını pekiştiren önemli bir zaman dilimidir. Bu tür programlar toplumsal dayanışmayı güçlendiriyor" ifadelerini kullandı.

Vatandaşlardan Teşekkür Mesajı
Programa katılan vatandaşlar ise düzenlenen etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getirerek Adıyaman İl Müftülüğü ile Türkiye Diyanet Vakfı Adıyaman Şubesine teşekkür etti.

Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen program, aşure ve kitap dağıtımının ardından sona erdi.
Kaynak : PERRE
Admin
Yönetici


















